baknings försök..


Har bakat idag, en sockerkaka! Blev sugen på att baka när jag såg att en annan tjej nyss hade gjort det.
Jag vet inte vad som har hänt med mina baknings "kunskaper", förr när jag bodde hemma hos mamma så bakade jag väldigt mycket, var riktigt duktig på det med. Men sen när jag flyttade ut och ihop med min sambo har det bara gått utför! Det måste vara våran ugn det är fel på. Sockerkakan jag bakde idag blev torr =/ men det måste vara formens fel, den var så himlans smal så kakan blev väldig smal. :p

Men men...

Har nyss ätit middag med, fisk i en grymt god sås och kokt potatis! yummi =D

Nu blir det nog slappa hela kvällen, ska försöka få med sambon ut på en liten promenix senare, får se hur det går ;p

Ha det bra

LOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0