Host host host...

Det  är det jag gör nu mest på kvällar, nätter o mornar, hostar! Har köpt lite medicin nu som jag hoppas kommer dämpa hostandet!

Har kommit hem från frisören nu, blev ingen markant skillnad men håret ser fräschare ut och mer livat! Blev lite ljusare och lite (lite) uppklippt, jag vill ju behålla min längd så då går det inte att klippa upop det för mycket.

Igår var det shopping dags, åkte iväg till torp med Jessie, hittade bl a nya skor o t-shirt!
                             

Nu ska jag försöka vila en stund!

LOVE ♥

                       

Kommentarer
Postat av: Mikka

Jag hittade bara på adlibris faktiskt, bokus hade inga av de jag skulle ha :S skitjobbigt!

Skall ni ha många böcker?



Klart att jag lägger ut bild. Vilken dag skall vi ses?

2009-08-27 @ 14:00:57
URL: http://ipink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0