Ingen sovmorgon här inte!

Alldeles för tidigt vaknade jag idag, min första semester dag denna vecka och jag vaknar 05.30 (cirka).. Har inte sovit så mycket inatt heller pga. att jag tog en hostmedicin igår innan jag lade mig, som jag inte alltid kan sova utav och som ibland kan ge hjärtklappning med =/ med det är inget farligt plus att jag vekligen vill bli av med min rethosta! Den är mindre retlig idag, hoppas det håller i sig för då var det värt en helnatts förlorad sömn ;p


I helgen har jag jobbat (ovanligt!) Hann med att kolla på en ny lägenhet inne i S-sund, vi är lite sugna att flytta in dit till "civilisationen", vi trivs bra här ute på landet men det hade blivit smidigare om vi fick köpt oss en lgh inne i s-sund istället.. Får dock se hur det blir med just den som vi var och kollade på, behövs renoveras för minst 100.000....
Hann även med att grilla hos några vänner på lördagsaftonen,myspys!

       

Vi hörs.

LOVE ♥



Kommentarer
Postat av: Mikka

Flytta till YTTERBY!! :D

2009-08-24 @ 12:56:14
URL: http://ipink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0