Köpa kläder! Me like!!


Tänk att det är så roligt att shoppa! Längtar verkligen tills nästa löning då jag ska inhandla nya plagg till höstgarderoben.
Men det kommer mycket utgifter i augusti då skolan börjar igen och jag måste inhandla nya böcker, månadsbusskort m.m.

Nu är det "bara" ca tre år kvar tills jag är färdig utbildad lärare =)  undra hur mycket csn lån man hinner ta innan dess?! =/

Fick slutat tidigare från jobbet idag och det kändes väldigt skönt faktisk, är väldigt trött efter dessa 10timmars passen flera dar i rad. Det tar lite på ens krafter...

Idag blir det makrill, potatis o lingon till middag.. jag är inte 100% förtjust i makrill med det får gå ändå! En av min sambos favvo mat, så jag får ställa upp och äta det någon gång ibland ;p

Vi hörs!
                        LOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0