Rib-tur!


I lördags så överraskade jag min sambo med en rib-båtstur, med vänner. En tur på 3 timmar med 3 stopp för att dricka en öl,vin cider el. alkoholfritt. Han fyllde år igår och jag ville hitta på något roligt, någon upplevelse än att bara gå ut på krogen o fira.
Han blev nöjd och vi hade skit kul! =D


Idag blev det en pizza bit (över sen igår) till frukost, nyttigt! Snart måste jag dra mig in till "city", har några små ärenden.
Imorgon är det upp ganska tidigt och iväg till skolan igen, är inte alls sugen. Har sett vår VFU (praktik) uppgift som ska vara klar v.38, det är mycket som ska skrivas och iakttas när man är ute på sin praktikplats. En ganska stor eximinations (osäker på stavningen) uppgift som ska vara klar på så kort tid =(..hur ska jag hinna det?

Det är bara att kämpa på... minst 3 år kvar, bara..


LOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0