Julafton är snart här!

Hejsan!!

Nu är snart julafton här! Längtar!! =) Jag har 3 stopp att göra på självaste aftonen. 1 stoppet blir hos min far, 2a stoppet i Göteborg hos min systersmans farbror (?) där även min mamma o c.o kommer vara, 3.e o sista stoppet blir på Tjörn hos svärföräldrarna! Kommer bli en underbar dag med massa myspys o god mat!

Har även handlat klart alla (?) julklappar med! Kanon!!
Ikväll blir det till att bege sig ut i skogen med ficklampa o såg o hugga oss en gran som ska kläs med fina kulor, självklart hugger vi den inte i vilken skog som helst, utan från min svärfars skog såklart ;) (inget olagligt här) hehe

Ni får ha det underbart! så hörs vi när vi hörs!

God Jul  Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: LYDIA

Är du möjligen ute efter en ny, vårinspirerad bloggdesign? Lucky you, för jag lottar ut en sån hos mig! Klicka på bildlänken till höger om headern så kommer du direkt till tävlingsinlägget :)



/Lydia

2010-01-05 @ 13:50:13
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0