.......idag....

Idag vaknade jag när min sambos klocka ringde runt 06.00, kände mig hyfsat pigg men låg kvar och somnade om(såklart), och nu är jag väldigt trött istället! Hade jag gått upp dåå kanske jag hade varit mycket piggare än vad jag är nu!?

Idag blir det balance träning med Jessie, skönt med lite avslappnande träning som ändå är bra för ens kropp o själ! Sedan tänkte jag föreslå att vi köper med oss någon from av mat, som en sallad kanske och åker upp till min mammas lägenhet och äter den där. Har hand om mammas post nu när hon befinner sig i Tuninsien i ca 30graders värme, inte alls avundsjuk!    ;)

Sedan blir det jobba igen, ska försöka få min semesterersättning i juli månad. Arbetsledarna vet ingenting om när man får den och hon som betalar ut lönerna sa bara att jag skulle prata med den ansvarige där jag jobbar... men träffar nästan aldrig honom, hoppas han är kvar när jag kommer idag då ska jag fråga hur det ligger till med att få den utbetalad...
Hade vart gott med lite extra pengar då jag inte jobbade många timmar i Juni =/

Nu ska jag kolla igenom senaste avsnittet av Paris Hilton BFF, jag fattar inte varför jag har fastnat i detta oändligt onödiga och löjliga tvprogram... men ändå måste jag kolla på det.. Hjärnan fungerar skumt ibland! haha!!

Bild från när vi var i Sthlm o kollade på Bruce Springsteen! *Grymt bra!
Love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0