God nattsömn?!

God morgon!

Vad jobbigt det är när man inte kan somna på kvällarna... när man bara ligger och funderar på allt och ingenting men ändå är jätte trött. Läste någonstans att om man inte kan somna så är ett tips att: ligg inte kvar utan gå upp o gör någonting en liten stund och gå sedan o lägg dig igen. Igår fungerade detta inte! Finns det några andra tips?

Kollade på nyhetsmorgon där Carolina Gynning och hennes mamma var med! Har missat helt att hon målar tavlor! Måste erkänna att de var grymt coola, hade jag haft råd och plats här hemma hade jag nog köpt denna: 

Lånat från : agnetagynning.com. Målad av Carolina GynningBild lånad från: agnetagynning.com. Målad av Carolina Gynning

En rejäl färgklick! I övrigt tycker jag att Carolina är en stark person som får ta mycket skit från många människor (får erkänna att jag en gång i tiden var en av dem personerna som gav skit,men har helt ändrat uppfatning) men att hon ändå orkar kämpa på och gör det med framgång!

Idag ska jag jobba, börjar 16.00, det är lite trist för hela veckan kommer jag och Jo gå om varandra, han slutar jobba 16.00 och jag börjar då... men men, måste ju få in sin inkomst! Innan dess hade jag nog tänkt göra något, men just nu ska jag nog vända mig om i sängen o slumra till en stund till ;)

Ha det gott! Vi hörs!

Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0