Jobb..

Nyss hemkommen från jobbet! Men herregud vad segt det gick idag! I bland flyygger tiden iväg  men idag gick det hur ssegt som helst.
Imorgon är det vollybolltunering i st-sund vid baden! Får se om jag ska dit en stund, det börjar i o för sig kl:13.00 och jag börjar jobba kl:12.00 men det håller på till 20.00 så kanske hinner se det vinnande laget :p nja får se....

Det börjar närma sig skolstart igen, jag är inte alls sugen på detta! Det är ju minst 3år kvar tills jag är helt färdigutbildad lärare och just nu känns det väldigt långt borta! Herregud, jag har pluggat sen jag gick i förskolan! Efter gymnasiet pluggade jag till fritidsledare i 2år och direkt efter detta gick jag på lärareutb.. hur orkar jag? Plus att jag jobbat extra på flera olika ställen samtidig =/ Kan man bränna ut sig och är jag på väg?!

Innan jobbet idag så tränade jag med jessie, det blev en lazange efter träningen och sedan en kaffe hemma hos henne innan jag skynda iväg till jobbet och hon in till Gbg för att gå på After Work! *Gottegris ;)

Nu ser jag på So you think you can dance, fast Jo vill se på sporten, så han får kolla i pausen..stackarn! i sånna här lägen hade det vart bra med en tv till..det blir alltid någon som får offra sig när det går två program samtidigt. Får önska mig en liten plattis i julklapp, o se vad tomten kommer med ;p

Vi hörs o sov gott!
         Love

 
Längtar lite till de varma sol dagarna igen, här åker Tobbe wakeboard!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0