ledig dag igen..


Har varit ledig idag med! Har verkligen slappat =) Börjat på en ny bok : Hatet av. Anders Nyqvist. Den verkar väldig bra.

När jag läser böcker så tycker jag helst om att läsa sånt som är verklighetsbaserat, jag fastnar mycket lättare för en sådan bok, hur hemsk den än är och hur dåligt jag kan må av den så lusläser jag den tills den tar slut. Är det en riktigt bra bok som berör mig så har jag läst klart den på nästan en dag eller ett dygn! Om jag får tiden till att läsa den hela tiden!
Några böcker jag kan rekomendera är:
  • Skadad - Cathy Glass
  • Smuts - Katrina Wennestam
  • Pappa utan barn - Stefan Blomgren
  • Gömda - Liza Marklund
  • Alla böcker skrivna av Roslund & Hellström
  • många många fler....
Nu ska jag fortsätta läsa i boken tills Jo kommer hem! Middagen står redan i ugnen, idag blir det pastagratäng med kyckling o bacon m.m.

Ikväll ska jag hämta mormor och morfar från Säve flygplats, de har varit utomlands på födelsedagskalas (kommer inte ihåg vilket land). Ett stort kalas med ca 200personer som kom till det stället som 3 vänner till dem hade gemensamt! Coolt! =)

Ha det gott!

                         LOve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0