Ledig..träffat...Tränat..tittat..


Idag har jag varit ledig!
Har träffat en gammal vän som annars pluggar till Polis i Sthlm, Köpte med mig en super god bulle från mitt gamla cafe jobb.. och den var lika god som jag minns den! Vännen och hennes sambo har köpt en lite valp här från västkusten som de ska ha med sig upp till sthlm sen! Han var jätte söt, rasen heter Tollare. Hans mamma är med i en tv reklam som går nu! Urgullig!  =D

Sen blev det träning, med ett nytt pass, Bodyattack! Grymt rolig och svettig träning. Älskar när man blir så svettig att det bara rinner, för då känner man att man verkligen ansträngt sig och gett järnet!

Nu kollar jag på Let´s dance..sen blir det krypa ner brevid min sovande sambo!

Love

Kommentarer
Postat av: Mikka

Åh tollare, en sån vill jag ha :) Fast dom är lite för aktiva för att ha nu när man pluggar :P



När kommer du o hälsar på igen Milla? :)

Kram kram o puss

2009-07-23 @ 11:40:57
URL: http://ipink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0