Regnet bara öser ner!



Mysigt när det regnar och är lite halvgrått ute, men man blir väldigt slapp. just nu väntar jag tills klockan blir 15.30 så jag kan dra mig iväg till jobbet.
Slappar  här hemma i soffan men min lilla Majsan. Drömde inatt att hon rymde och försvann från mig =/

Imorgon ska Netta och jessie komma hit! Vi har en liten tradition att ses var tredje månad ungefär. Netta bor, jobbar  & pluggar i Borås annars och Jessie jobbar i stenungsund men det blir inte att vi ses så ofta ändå.
Vi tre har kännt varandra sen vi gick i lågstadiet (om inte tidigare.. =/) Vi vill inte tappa kontakten så därför har vi inbokat en helg som alla vi ses, käkar, pratar skit och myser. Ibland blir det vilt festande med! haha!

Det härliga med bardomsvänner är att även fast vi vart ifrån varandra ett tag så känns det aldrig så när vi väl ses, vi vet precis vart vi har varandra.

Ska nog göra mig en mugg kaffe  nu så jag vaknar till liv!
Kan man se mer slapp ut än så här?! =D

LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0