Sjuk =(


Jaha då var man sjuk, fick ta ledigt i måndags det hade inte gått o jobba =( Vilat och bara tagit det lugnt genom att kolla på några filmer.
Under dessa dagar har jag sett på : Seven Pound, The Pridge, Mirrors och kollat på alla avsnitt av 16 and pregnet på MTVs hemsida... nyss kollat på Paris Hilton BBf och Ghost whisper... Älskade tv =D

Fick åkt upp till Time förut och köpte ägg och grädde.. orkade faktiskt göra en ugnsomelett med kantarellstuvning, men efter jag ätit det lilla jag åt, mådde jag illa =/ igår åt jag bara 3 smörgåsar och popcorn.. konstigt, men det måste vara för att jag är lite sjuk...

Hoppas på att bli bättre så jag orkar jobba tor-sön sen!

Syster fyller 27 år på söndag och hon har verkligen ålderskris =p ska se om jag orkar träffa henne imorgon kväll när hon ska lämna sin ena son hos mamma som ska vara barnvakt.. Det är inte så ofta vi ses nu för tiden, trist!

Får se om jag får besök av Lisa med hennes Atlas imorgon, om hon vågar ta sig hit pga. mitt sjuka tillstånd :p
Lilla Atlas!! Bild tagen av mig =)

Ha det bra! Hörs ♥
LOVE!
Ps. På fre ska jag tatuera mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0