Träffat Xzibit idag på jobbet!

Xzibit!

Jepp, jag tog emot en beställning från Xzibit idag när jag jobbade =) Haha! Hur stor är chansen att han ska komma till lilla Spekeröd i stenungsund till just den Bk jag jobbar på och till min kassa! Grymt tycker jag!! =) Hans livvakt var nog 2 meter lång och 2 meter bred ;) Om inte detta var nog så hade han två homies med sig som kunde svenska och den ena ville ha mitt telefon nummer, trodde han skojade först men när han frågade igen så gav jag det :p goo whit the flow! Får se om han hör av sig! Alltid bra med lite såna kontakter! Tror de var påväg mot Norge, men inte säker...
Men jag tycker detta var en stor händelse i mitt liv, trotts att det "bara" är en kändis, men jag tycker det var grymt kul! Lyssnade på honom i min ungdom på min hiphop period, så det var väldigt kul!
Ville bara dela med mig av detta! =)



Bilder från Google...





Love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0