Trevlig helg! =)



Fredag efter jobbet fanns det färdig ostbricka med kex när jag kom hem! Sedan bar det av en sväng till Hk, jag körde men hade trevligt ändå =)

På lördagen så fick jag lite sovmorgon, jobbet ringde eoch väckte mig men jag kunde inte hoppa in, för Netta från Borås o jessie skulle ju komma till mig på vår traditions kväll med övernattning!
Mötte Netta vid busshållplatsen i s-sund, och sedan träffa vi Jessie utanför glasbanken för att inhandla något gott o dricka till kvällen!  Sedan en fika på Eat och en inhandling på nya coop.

God mat, skratt o skvaller!!
 
På kvällen bar det av till Hk, Nettas första tur dit! Där vi svängde våra lurviga!
Jessies boy var chaufför och körde hem oss på kvällen, jessie åkte hemåt istället. och nattgästerna blev netta, o anton. Slutade inte riktigt som våra kvällar brukar (netta,jessie,jag), men men! vi hade trevligt. Tack tack för det tjejer! ♥

Blev en liten efterfest här hemma till ca 04.30, solen var på väg upp igen! Inte många timmar det är mörkt på sommaren!

Nu blir det ett kallt glas cola ;)

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0