Work work and some fun!


Har haft en trevlig helg, trots att jag dragit på mig en väldig snuva! Har jobbat fre + idag, igår träffa jag johans bror, nyss hemkommen från Thailandsresa, hade inte träffat honom sen vintras och nu var han ca 35kg lättare! Bra jobbat där! =)
Igår kväll hade även en vän en hemmafest, som det inte blir allt för ofta att man går på nu för tiden! Mycket skratt & dans!

Får se om jag klarar av att jobba imorgon, trodde inte att jag skulle orka med alls att jobba idag pga. förkylningen, men det fick gå..fick bita ihop o kämpa på. men mår jag så här i morgon så måste jag ringa in o sjukanmäla mig =/

På fredag händer det något roligt! Men vad får ni veta då ;)

Snart blir det att krypa till kojs o sova bort snuvan!

LOVE 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0