Balance...


Är bra för både kropp & själ! Det blev Balance träning idag, skönt, lugnt och en aning svettigt :D
Det har varit en "ledig" dag idag från skolan, eller hemma studier som det kallas egentligen. Men är man ledig så är det väldigt lätt att boka in andra saker. Som idag, först köpte jag nya vinterdäck och fick bilen lagad, sedan träning och efter det VFU-möte. Sen blev det lägenhetsvisning! (hoppas vi får lgh!!!!)
Och jag som egentligen ska ha läst ut en bok tills imorgon på ca 300sidor. men men, får läsa så mycket jag hinner på bussen in till skolan imorgon!

Den 28.e november ska jag vara Hårmodell :D Gå in här & läs mer om detta:
http://jackiebournevisning.blogg.se/

Ni får sova så gott, det ska jag försöka med snart!!
LOVE ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0