Depp..

Lite deppad blev jag när jag fick veta att det blir nog ingenting med den lägenheten vi var o kollade på förra veckan. Budgivningen börja idag, och den gick raskt upp från 695.000kr --> 965.000kr!!!! På bara några få timmar & den lägenheten är INTE värd så mycket egentligen (även Mäklaren påpekade detta), men det är verkligen någon som vill ha den.. den är ju i behov av att renoveras med..
Jag tror den säkert har stigit mer sen senast jag hörde något.

Vi ville verkligen att vi skulle få den, men men...man kan inte styra över allt som händer :/ Det kommer fler lägenheter, som kanske inte stiger så mycket....   ?

Till kvällen blir det lite magträning som kanske kan pigga upp mig lite :p

Puss & Kram





Kommentarer
Postat av: Pelle

Ja lika bra att flytta te Götet som vettigt folk istället.

2009-10-14 @ 15:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0