......

Insåg att det inlägget jag skrev förut om att slutan kl.16.00 bara för att man pluggar.. herregud! Det gör ju nästan alla som arbetar med, slutar kl.16 :p hahaa det spelar ju inte så stor roll egentligen, men det jag nog syftade på egentligen var att jag inte skulle vara hemma igen försen 18.30 (cirka) och DET är surt! Men vi fick gå lite tidigare så jag han med en buss tidigare :D
Har haft mina nya skor idag, och hade helt fel strumpor i, så nu har jag väldiga skavsår på båda hälarna...

Imorgon blir det jobba! Sen blir det fira mormor som fyller 70år, henne firar vi med 4rättersmiddag, cabaret & hotellövernattning :D Sen andra paket med!

Det blir övernattning i s-sund imorgon, då bron är avstängd & det skulle ta en himla tid att åka runt,runt, runt Orust & hem...



Mina nya skor! De är lite coola, för det ser ut som jeans fickor där bak (om ni ser)!!


LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0