.. om man har tråkigt :p

Hitta detta på ens blogg.. fast har ju ändrat till egna svar :D

Ögonfärg: Blå/grön

Hårfärg: Blond

Längd: 170

Civilstatus: Sambo


Höger eller västerhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Kräfta

Första tanke när du vaknade: vad gott jag kan ligga kvar en stund till
Sista tanke innan du somnade: kommer inte ihåg

Svär du: emellanåt
Sjunger du: jodå händer..men det är inte vackert ;)

Duschar du varje dag: inte varje
Gillar du skolan: Det gör jag, ska ju bli lärare!
Tror du på dig själv: Händer ;)
Kommer du överrens med din mamma och pappa: Absolut, men mest mamma (har mest kontakt med henne)
Antal människor du skulle ge ditt liv för: oj.. hmm de absolut närmaste i mitt liv
Antal piercings: 0
Antal tatueringar: 1

Hur många gånger har du varit med i tidningen: 2 gånger (faktiskt, som jag vet om då ;D)
Vem/vilka pratar du med på msn just nu: Ingen

Vem ringde dig senast: Min syster
Pussade dig senast: Min älskling
Vem vill du kasta en sten i huvudet på: ?

Vem saknar du mest just nu: ?

Vem är din bästa vän av samma kön: ?

Vem är din bästa vän av motsatt kön: ?

Vem/vilka umgicks du med senast: Sambon

Har du cyklat utan händerna: Det har jag
Har du gråtit en hel natt: Vem har inte det?!
Har du åkt rullstol: kommer inte ihåg nått tillfälle
Har du gjort en bakåtkullerbytta: Jepp
Har du önskat att du var det andra könet: Ja, men bara för en liten stund.. inte permanent.
Har du velat vara ett djur: Det har jag.
Vem är i rummet med dig: Min söta katt, Majsan
Vem fick du senast sms av: Frida

Vem pratade du senast i telefonen med: Sambon
Vem önskar du att du var med nu: ?
Vem är din favoritsläkting: släkting.... hmm min jämnåriga kusin kanske

Var går du skola: Göteborgs universitet
Var är din telefon: Brevid mig i sin laddare som står i fönstret
Var sover du: I vår säng
Var handlar du mest: Willys eller Ica
Vad åt du senast: Haha, ris & fiskbullar

Vad drack du senast: Mjölk
Vad är närmsta saken som är blå: Ett häfte från skolan med "viktiga" texter
Vad gillar du mest med skolan: ?
Vilken film såg du senast: kommer inte ihåg

Har du hånglat i mer än 3 minuter? Ja
Har du sovit i en annan säng? Det har jag
Har du hånglat på en bio? tror det

Har du hånglat i skogen? Ja

Har du sovit naken? Absolut ;p

Har du stulit pengar från en kompis? Ja, men det var i åk.7 från en klasskompis (gammalt & glömt!)

Har du smygit ut ur ditt hus? tror inte jag har det..

 

Sånt man kan roa sig med när man inte har något bättre för sig!

Snart blir det TRÄNING =D

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0