Tankar kan vara jobbiga!


Ibland är det väldigt jobbigt & tänka.
Jag är en person som kan grubbla ganska mycket och oroa mig över saker helt i onödan! Är väl medveten om detta men vill bli av med tankarna som dyker upp ändå... men det är svårt.
Imorse vakande jag ganska tidigt för att jag funderar & grubblar :/ Jag skall ut på VFU (praktik) nästa vecka, så ska vi ha en uppgift som vi ska utföra där, den har hamnat i en jobbig situation för mig. Men det ska nog lösa sig!

Ikväll blir det födelsedagsfirande hos en kompis! =)

Nu ropar duschen på mig, och sen frukosten!

Och ett stort GRATTIS till Mariette, som fick en dotter inatt (morse).

Ha en trevlig lördagsdag!






Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Åhhh men tack, de värmer verkligen när du säger så <3 Tack.. Fick ju en liten tår i ögat nu ju hihi. Kramar om hårt

2009-10-10 @ 22:22:52
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0