Första veckan avklarad :D



Då var första skolveckan avklarad, jisses vad det skulle läsas o få in information! Redan nästa vecka ska vi ut på VFU (praktik) och jag tycker dte ska bli väldigt roligt att träffa de nya eleverna, nu skall jag vara i en åk.1, det kommer bli intressant att få se hur hon (läraren) arbetar från början med dessa elever,hur de börjar lära sig skriva och läsa (som är min inriktning nu,svenska).

Annars har det inte hänt allt för mycket denna vecka, hade middag här hemma igår. En stor underbar grekisksallad!

Ihelgen blir det lugna puckar, ska iväg o träna (strax), sen blir det nog hem till svärföräldrarna. Imorgon blir det middag hos min mamma! Trevligt när familjen träffas och äter och umgås tillsammans, borde värderas mer än det gör för vissa!

Men men ha en trevlig helg, vi höres!

Ps. Ledig från jobb hela helgen! =D

LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0