Girls night!



Idag har jag gjort det, min första salstenta.
Det kändes sådär bra när jag lämnade in min uppgift =/ Jag brukar känna när saker går bra/dåligt och idag var ingen bra dag... Hoppas, hoppas att den känslan inte stämmer översens med det verkliga resultatet.

Ikväll har det varit lugnt, Pizza, Cola & Idol!
Nu blir det den gamla filmen Men in black 2.

Imorgon är det tjejträff, mina barndomskamrater! Vår tradition att ses en gång någon gång var tredje månad (ungefär) och bara umgås, äta gott och sedan kanske gå ut?!
Imorgon ska vi ha ett litet tema, Spa - Skönhetsbehandling hemma!
Kommer bli mys,mys!! ♥


Så här såg det ut sist! Haha, vi är i vårt hetaste!! =)

Vi hörs!

LOVE



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej gumman! Tack - ja, det är jag eller Joakim, kommer inte ihåg.. :)

En fika ja - absolut! Jag är väldigt nyfiken på att se hur du bor! Vi kan väl se en dag framöver? Hoppas ni får det mysigt ikväll - hälsa dom! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0