Haha...

Skulle rösat på årets blogg på Veckorevyn, hade lite bråttom när jag skrev in namn och bloggadress och tänkte: jaha när ska jag skriva in vem jag röstar på.
Då läste jag igenom igen och upptäckte att jag skrivit in min blogg :p haha! Hur proffetionell är den, haha! så fick göra om allt igen..

Ni kan förstå hur uttråkad jag är om jag tycker detta är roande! Är ledig idag (som jag vart hela helgen) och nu är jag veeerkligen uttråkad. Tur att jag ska in o träffa mamma snart i "city".
Sen när J slutar, ska vi åka o handla ma! :)

Over and out  LOVE ♥

Min syster slingade håret på mig lite ljusare i lördags! Blev inte så nöjd sist jag var hos frissan. Men nu är det är jag mer nöjd med det ljuusa resultatet! =) (obs. osminkad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0