Läsa...


Borde jag göra just nu! Borde verkligen börja läsa några böcker som skall vara färdig lästa till på onsdag sammanlagt 342 sidor + 240 sidor... Anne på Grönkulla & Skattkammarön!
De är ju inte de enklaste och snabbaste böckerna att läsa heller, så borde verkligen börja! Men det finns så himla mycket annat roligt att hitta på =D

Ikväll ska jag träna! Det är verkligen på tiden, har haft uppehåll i ca 3veckor.. vart lite sjuk & sen har jag inte kommit igång igen.
Ska bli skönt!!

Strax blir det att göra middag, hade tänkt kyckling i sås & ris till.. får se vart det slutar.

Ha det nice tills vi hörs igen!

LOVE ♥


Mitt nya halsband som kom med posten idag =D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0