Skolarbete, på kvällstid.

Just nu håller jag på att skriva ett skolarbete (uppsats/uppgift) som handlar om svenska ämnet, hur jag såg detta när jag var ute på VFU (praktik) och bl.a. koppla mina tankar till litteratur... låter det roligt?!

Jag har kommit på att jag skriver mycket bättre på kvällar, jag kan koncentrera mig på ett helt annat sätt.
På dagen är jag mer orolig, och tänker på allt annat som jag bör göra.. men på kvällen får jag ett mer lugn och då går det mycket bättre att skriva.
Arbetet som jag håller på med nu ska vara klart tills på tisdag, & jag började skriva på det idag :p

Ska strax krya till kojs! Så ni får sova så gott,hörs!!
LOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0