Begravning!

Idag har jag varit på begravning för min gammelmormor Aino.♥ Jätte fin begravning, dock mycket finska (eftersom hon + hennes 13 barn är från finland) svårt att förstå för mig som inte kan språket.. Något som var  extra fint var när alla samlats och satt sig på sina bänkar i kyrkan så börjar solen lysa..och den lyser precis på kistan och blommorna runt omkring, var det hon som ville visa att hon ser oss??!
Jätte fin begravning, präst och blommor.
Vila i frid!

Nu på måndag får vi vår nya lägenhet! Blir till att flytta lådor och lite smått o gott hela veckan, sen är det tänkt att vi ska flytta de större möblerna i helgen! Ser fram emot detta men kommer sakna min lilla bebis katt Majsan :´(

En liten update om vad som sker nu! ;)

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Candis ~ Sara

SV. Hoppas verkligen dom får in fler, annars blir jag gnällig :P hahahhaa. De ser nog att den var populär och tar in fler, förhoppningsvis :)

2010-02-26 @ 21:19:35
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0