Go dag!

Idag har varit en bra dag men roliga inslag :D hehe lite utöver det vanliga ??
Åkte till skolan, som varade i ca 2timmar, skulle ta tåget hem 11.47 men bromsarna ville inte fungera så vi fick vänta tills nästa tåg som gick 12.47 :s. När jag kommer till min slutdestination så möter jag upp en gó barndomsvän vi hämtar senare upp en annan tjej och åker och bada jacuzzi, som låg utanför! Men det var super mysigt, det snöade massor men det gjorde ingenting! jacuzzin var hemma hos barndomsvännens föräldrars hus, så när vi badat färdigt har hennes mamma med sig 2 Australienare (osäker på stavningen) hem (dom var på resande fot,ska vara borta 9månader från sitt hem så de har rest ett tag..de skulle återvända hem i Maj) så det blev en fika med dem och jag fick övat lite på min engelska talförmåga ;)  Efter detta åkte vi hem till Jessie (som barndomsvännen heter) och åt god kycklingfilé med klyftpotatis o basilikasås! Och efter detta träning! :D

En rolig, trevlig och rätt så intressant dag!
Så nu är jag helt slut och måste nog gå till sängs ;)

Hoppas ni med haft en bra dag!!?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0