Mysigt värre..

Igår efter den korta onödiga skoldagen så åkte jag hem till min mamma! Sov över där och vi hade det hur mysigt som helst, åt pizza, drack rödvin,pratade & kolla lite på tv. Sov hyfsat bra inatt med, vaknade tilll någon gång & då låg min söta majsan brevid mig och sov ♥
Nu är jag hemma igen, ska försöka packa ner de flesta glas i flyttkartonger & andra saker som inte kanske behövs på en månad! =)
Snö, snö och åter snö det är det som sker ute just nu och mer är påväg ner från himlen :s Fast det är väldigt mysigt..var ute och gick med mammi en timme föut!

Imorgon är det skola igen, heldag! Ska nog sova hos min syster imorgon för är ledig på fredag! Nu är det inte många dagar tills min LOVE kommer hem från fjällen! =) *Längtar!!


Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0