Rotfruktssoppa..me like!

Gjorde middag till mig själv och det blev en rotfruktssoppa som bestod av:
  • potatis
  • morötter
  • lök
  • 2 olika rotfruktssorter som jag glömt namnet på :p
  • grönsaksbuljong
  • ris
  • majs
  • broccoli
Den blev så ortoligt god, och super enkelt att göra! Tur att det blev en hel del över så jag kan föräta mig på den i några dagar! =)
Imorgon ska det nog bli pizza med mamma, hon var sugen på det för det var sååå länge sedan hon åt det och eftersom jag & min bebis katt ska sova där imorgon så ska vi ha lite tisdagsmys!

Hade tänkt plugga idag, men det har inte gått o göra alls inte lätt att börja när motivationen är noll! kankse får ro till det lite senare?!!
Ikväll blir det nog sängen tidigt, ska upp väldigt tidigt imorgon inför skolan :p Kort dag imorgon så det blir skönt & sen är jag ledig på onsdag! =)

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0