skumt med "designen"

hmmm igår eller vilken annan dag det nu var i veckan så skulle jag ändra min design här med de som redan finns förinställda på blogg.se.. så tryckte jag på en men så var det så segt och den ändrades inte.. MEN nu ser jag att jag har fått en svart konstig design :/
skumt att det kommit så långt efter plus att jag avbröt den att jag ville ha den.. så nu ska jag försöka ändra till någon annan förinställd.. önskar att man kunde det här med att designa för just nu känns allt så himla opersonligt vilket gör att det är tist o skriva.....
Vad tycker ni?!

kram



Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vet precis vad du menar! jag fick ju hjälp med min tillslut av en vän :) men det är mycket roligare att skriva när den är personlig!! Lycka till med det, nu ska jag diska och sedan fortsätta läsa. Jippie.. ses imorrn =) KRAM

2010-02-03 @ 21:03:38
URL: http://peeearls.blogg.se/
Postat av: Babbi - Bloggdesigner, ny design 3:e!

Jag gör personliga bloggdesigner :)

2010-02-05 @ 02:17:14
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0