stänga in mig i en glasboll?!



herregud vad jag känner mig grinig o allmänt sur :p Det är inte meningen att det ska gå ut över andra men det hjälps inte... jag vet inte varför jag är på sånt här humör heller och bara det att inte veta anledningen är ju skit!
Allmänt neggo (= negativ) & vill ingenting!
Jag tror jag måste komma bort till värmen och solen, slippa skolan, jobb, stressen och det gråa här i sverige!
Tänk att få ligga på en strand i värmen och bara leva för dagen, inga måsten, ingenting! Bara jag, solen, sandstranden, en drink i handen och love!
Någon som vet något land som är varmt nu i mars?!!

Nej, nu ska jag gå och låsa in mig själv i en glasboll!!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0