Vad händer egentligen..

Jag undrar vad som händer med min träning egentligen...jag bokar och bokar och bokar mig på pass, men ungefär så mycket som jag bokar bokar jag senare av! Inte bra... blev väldigt sugen när jag tidigare idag läste en gamla klasskompis blogg, om hennes träningsvanor och mat som hon skall börja med! Jag önskar verkligen att jag kunde vara lika duktig som hon är, det är grymt! =)

Idag har det inte varit någon skola, men jag har åkt in till Gbg och fått klippt mig hos en som går på frisörskolan, slingningen kommer ske i helgen på studion som hon arbetar på! Kommer nog bli fint,fint!



Hon lockade sedan håret med en plattång, vilket blev jätte snyggt, dock försvann mycket av lockarnas "lyster" på hemresan! :p
Tror hon allt ska få berätta hur hon gör, för skulle väldigt gärna vilja lära mig det! :D

Grönsakssoppa blev det till middag idag igen, men det är så himla gott och enkelt så det gör mig ingenting!
Imorgon har vi heldag för en gångsskull i skolan, så då blir det soppa till lunch med ;)

Ha en trevlig afton!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Finfint! :)

2010-02-10 @ 11:45:02
URL: http://masoou.blogspot.com/
Postat av: Mikka

Snygging där! <3

2010-03-03 @ 21:36:28
URL: http://ipink.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Sök på google. Typ "Locka håret med plattång" kommer säkert upp videos du kan titta på :P

2010-12-14 @ 19:17:19
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0