allmänt ensam babbel!!

När jag är ensam så funderar jag väldigt mycket på allt möjligt... det är för många tankar som får plats inne i huvudet som inte försvinner ut utan bara snurrar & snurrar... nu snurrar tankar som att jag orkar inte med mina studier, är det det jag vill, är det värt all slit och utmatning som den ger..vad lär jag mig egentligen.. kommer jag orka hela vägen ut..varför utsätter man sig för denna press och stress..?
Men vad skulle jag annars göra om jag inte plugga nu?! Hade jag haft ett visst antal miljoner på banken så hade jag rest och sett världen :D Levt lyxlig och shoppat varje dag.. hehe men så ser inte livet ut och det är väl bara att bita i det sura äpplet!

Att jag sover dåligt nu hjälper mig inte heller att må bättre & att min älsk är borta  en vecka och inte kan få mig på andra tankar gör inte heller saken bättre.... Ska faktiskt sova hemma hos mamma en dag nu i veckan, kan bli lite mysigt..det var ju ett tag sen jag övernattade hos min mor =)
Nu får det vara slut med att tycka synd om sig själv och få er att läsa om det :p
Hoppas ni mår bättre och sov så gott!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0