ingen rubrik ;)

Inatt har jag sovit uruselt..har gjort det flera nätter i rad nu :/ Jag tror att det har med skolan o göra, det är så himla mycke skrivaarbete som ska göras innan mars + tenta + att vi flyttar + Vfu.. känner att jag orkar verkligen inte detta!! Har ingen ork, vilja eller motivation... hur ska man fixa det?

Igår åkte J till fjällen så blir ensam en vecka... Idag har jag varit hos min pappa en stund och firat min lilla syster som fyllt 18, bjöds på jätte god mat o bakat! =)

Nu kommer jag inte på något mer o skriva om ;)  men ni får ha det bra i snövädret!

Puss ♥



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Usch va mycket du har! Men du kommer klara detta, du är duktig ialla fall va mamma säger :)

Tack för att du kom idag, de va jätte kul :) och tack för blommorna :) <3

2010-01-31 @ 21:11:54
URL: http://aalexandrachristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0