Johan Falk!

I afton kommer det mysas framför Johan Falk :D Fruktsallad & en bra film det är fiiina grejer!

Nu på kvällskvisten landade min mamma på Landvetter efter en vecka på Lanzarote, som hon fick i 50års present förra veckan!! Hon var överlycklig och hade trivts jätte bra med sol o god mat!

Skrivit ut mina arbeten i textproduktion & textanalys som ska lämnas in imorgon, får se vad det blir för omdöme på dem....
Och imorgon ska jag o jessie kolla på Avatar i 3D inne i Gbg :D Hör hört att den ska vara jätte bra, så får se om den lever upp till sitt rykte ;)

Ni får ha en bra söndagskväll så hörs vi!

Puss

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag har även läst att en del människor blir deprimerade efter att ha sett Avatar =/ För dem vill tydligen leva i den världen och när dem inte kan det blir de depigga. En del blir deppiga för att det går upp för dem hur grå vår värld är. Humm.. Så säg till mig om du blir deppig eller ej =P

2010-01-17 @ 21:22:47
Postat av: Alexandra Christensen

Åh jag verkligen älskar Johan Falk filmerna :) dom är hur bra som helst. Avatar va riktigt bra. Verkligen sevärd filme, såg den dock inte med 3D :)

2010-01-18 @ 00:11:56
URL: http://aalexandrachristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0