Sweet as candy!

God kväll!!

Är väldigt nöjd med min nya mobil som jag fick hem igår! =) Väldigt enkel men passar mig pefekt, mäskte dock idag att det krävs ett minneskort! En vän skulle Blåtanda några låtar till mig men fick bara plats med en endaste... :/

Idag blev vi färdiga med grupparbetet! Gott jobbat, så imorgon är vi lediga.. måste bara skriva klart ett skolatbete & fixa lite på ett annat! Hoppas jag hinner färdigt med allt imorgon så jag kan få hela helgen fri! =)

Nästa helg är det visning på vår lägenhet! Hoppas det kommer många spekulanter! Nackdelen med vår lägenhet är att den ligger lite off, man måste ha bil när man bor här, om man inte är så lata som vi är, för då kan man cykla ;p

Köpte massssaa godis idag som jag knaprat en hel del på efter dagens combat träningspass! Inte bra för mina gaddar eller formen ;P

Ni får ha en bra kväll!

ps. kolla in vår lägenhet här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0