Vad har jag gjort...

Hela dagen har jag suttit framför datorn!! Och tiden har gått jätte fort, nu är det redan kolsvart ute igen...suck! Har suttit här sen klockan 10 imorse, har arbetat med ett skolarbete som avbryts av annat bloggläsande, facebokande m.m. Men nu är jag snart färdig med mitt skolarbete.... Tack Sanna, för dina kommentarer på det! =)

Drack varmchoklad i morse med minimarshmallows (vet inte hur det stavas ;)), Gott gott, men brände mig som f*n på tungan.. så blir det när man är för ivrig o bara vill ha!!

Ikväll blir det tacos med några vänner! Kommer blir mysigt.
Och helgen är här! För en gångs skull är både jag och J lediga tillsammans! =)

Ha en bra fredag!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0